úvodhistorieorganizační strukturausnesení zastupitelstvaschválené rozpočtyvýroční zprávyžádost o informaceúřední deska

Usnesení z veřejného zasedání Zastupitelstva obce

konaného 3.4.2003 v 18,00 hodin v zasedací místnosti OÚ v Modré


Zastupitelstvo obce:

Bere na vědomí:

  • Zprávu o činnosti ZO a OÚ za uplynulé období, kontrolu usnesení
  • Odměny členům ZO dle nařízení vlády č. 37/2003
  • Registraci rybářského revíru Modrá na KÚ Zlín
  • Seznam kulturních a společenských akcí v obci Modrá na r. 2003


Schvaluje:
  • Složení komise pro výběrové řízení SAPARD ve složení:
    Ing. M. Hrušková člen ZO, M. Hrabinec člen ZO, P.Sláma člen ZO, J. Hanáková - fa Investa, J. Šmídová OÚ Modrá, předseda komise: M. Kovářík starosta, tajemník ing.M. Knotová fa Investa.
  • Při výběrových řízeních při zadávání veřejných zakázek obce Modrá budou v komisích pro výběrová řízení vždy minimálně 3 členové ZO Modrá
  • Smlouvu o poskytnutí pomoci z programu SAPARD č. 841/150/2002-070L mezi obcí Modrá, Ministerstvem zemědělství ČR a gen. ředitelem Agentury SAPARD ing. Petrem Buchalem
  • Rozpočet obce Modrá na r. 2003 viz. příloha č.3 včetně podrobnějšího rozpisu položek u oprav a údržby
  • Složení zásahového družstva SDH Modrá (viz. příloha č. 1)
  • Rybářský řád rybářského revíru Modrá a ceny povolenek na r. 2003 (viz. příloha č. 2)
  • Cenu brožury vydané Školou vesnice Modrá "Oskoruše od A do Z" a to 50 Kč/ks
  • Smlouvy mezi obcí Modrá a SVaK,a.s. Uherské Hradiště na povrch. vody
  • Koupi malotraktoru a uzavření leasingové smlouvy se společností S Morava Leasing
  • Veřejnoprávní smlouvu s městem Uherské Hradiště o projednávání přestupků (přenesená pravomoc)
  • Výši pronájmu nebytových prostor v kostelíku sv. Jana za účelem svatebních obřadů ve výši 1000,- Kč a to v případě, že žádný ze snoubenců není občanem obce Modrá. Pokud má alespoň jeden ze snoubenců trvalé bydliště v obci Modrá, poplatek činí 500,-Kč.
  • Prodej části pozemků v k.ú. Modrá, v majetku obce Modrá p.č. 1532,1489,1490,1491,1487,1488, o celk. výměře (dle skuteč. geom.plánu) 3500m2 firmě Staveko, s.r.o. ve sjednané ceně 1 mil. Kč . Úhradu celého GP za účelem oddělení parcel zajistí firma Staveko, s.r.o.
  • Prodej částí pozemků v k.ú. Modrá p.č. 100 o výměře cca 4708m2 a p.č. 112 o výměře cca 4041 m2 současným nájemcům - uživatelům p. A. Gerišovi, Modrá 129, p. A. Kolečkovi, Modrá 158, p. K. Železníkovi, Modrá 109, p. M. Sedláčkovi, Modrá. 126, p. St. Slámovi, Modrá 159, manž. Daníčkovým, Modrá 1, p. J.Ančíkovi, Uh. Hradiště, Malinovského 936, p. F. Matulovi, Modrá 202, p. M. Stojaníkové, Modrá 74, p. L.Slámovi, Modrá 176 a fa Montevacino,p. Leopoldo Perghnerovi, Modrá 216, p. M. Plačkové, Modrá 29.
    Cena je stanovena za 1m2 10,-Kč s tím, že všichni žadatelé se dle počtu budou podílet poměrnou částí na úhradě GP s podmínkou, že bude převedena celá výměra užívaných pozemků.
  • Prodej pozemků v k.ú. Modrá p.č. 101 o výměře 251m2 současnému uživateli p. M.Sedláčkovi, Modrá 126, za cenu 80,-Kč/m2 a prodej pozemku v k.ú. Modrá p.č. 103 o výměře 416m2 současnému uživateli p. M. Plačkové, Modrá 29 za 80Kč/m2. V případě neuhrazení schválené částky do 5 měsíců ode dne podepsání smlouvy, budou tyto nabídnuty dalším zájemcům.
  • Koupi poz. p.č. 631 v k.ú. Modrá od p. R.Vaňka, bytem Velehrad 291 o výměře 1764m2 za cenu dohodou ve výši 200000,- Kč (lokalita Židoviny). Kupní smlouva bude uzavřena po uzavření smlouvy o budoucí smlouvě kupní na výstavbu vinných sklepů a po uhrazení určené zálohové části kupní ceny za podíl na vinném sklepě budoucími vlastníky.
  • Koupi poz. v k.ú. Modrá p.č.818,819,820,825,793,794,795,796 o celk. výměře cca 2ha od Agro Zlechov, a.s. a to v ceně do 14,- Kč/m2 na splátky (2003,2004) a následnou směnu výše uvedených pozemků za části parcel v k.ú. Velehrad p.č. 1961 v majetku PF ČR
  • Směnu pozemku v majetku obce Modrá p.č. 1658 o výměře 23955m2 v k.ú. Velehrad za část parcel p.č.1961 v k.ú. Velehrad v majetku PF ČR
  • Směnu poz. p.č. 1453 o výměře 13366m2 v k.ú. Modrá v majetku obce Modrá za část parcely v k.ú. Velehrad p.č. 1964 a 1967 v majetku PF ČR
  • Pronájem nebytových prostor na č.p.84 pro právnické a fyzické osoby ve výši 60,-Kč za 1 osobu a den. U akcí pro děti a mládež se pronájem stanovuje na 20,- Kč za 1 osobu a den. Pronájem za společenské akce a rod. oslavy mimo místní organizace se stanovuje na 500,- Kč u FO a 1000,- Kč u PO, při využití celé budovy 1000,- Kč u FO a 1500,- Kč u PO.
  • Prodloužení plynovodního řádu STL k nové rodinné výstavbě ve směru od bytového domu č.p. 173 k podnikatelskému areálu o cca 80m.
  • Přijetí pracovníků p. Josefa Slámy a p. Ivo Beránka do pracovního poměru na dobu určitou - 6 měsíců prostřednictvím Úřadu práce jako pracovníky na Veřejně prospěšné práce
  • Zakoupení 2 ks dívčích krojů (historicky cenných) od p. L. Turecké, Velehrad
  • Doplnění Jednacího řádu ZO ( viz. příloha č.5)


podepsání zástupce starosty a starosta obce